Letošnja na novo priključena inovativna skupina projekta RINKO se je lotila spoznavanja osnov projekta.
Projekt RINKO se osredotoča na razvoj in implementacijo temeljnih znanj računalništva in informatike v predšolski vzgoji.
Znanje so utrjevali v treh aktivnostih.
– V prvi dejavnosti so otroci preko zgodbe spoznali škrata Slikarja 1 in škrata Slikarja 0. Sledili postopku
»pobarvaj-pokrij« kodo (od leve proti desni od zgoraj navzdol) in razvijali algoritmično mišljenje.
Otroci so tako skušali razumeti, da lahko sliko predstavimo kot niz števil 0 in 1, pri čemer en
kvadratek predstavlja en piksel, ki sestavlja računalniško sliko.
– V drugi dejavnosti so se otroci skozi gibanje učili osnov zaporedja in ukazov, s čimer so razvijali
razumevanje preprostih navodil in njihove uporabe za usmerjanje robotka. Dejavnost spodbuja razvoj
prostorske orientacije, koncentracije in poslušanja, hkrati pa krepi motorične spretnosti in spodbuja
sodelovanje med vrstniki.
– V tretji dejavnosti so otroci razvrščali avtomobilčke, glede na dve lastnosti, barvo in smer vožnje. Pri
tem so razvijali logično mišljenje, prepoznavali vzorce in organizirali podatke. Dejavnost spodbuja
računalniško mišljenje, saj temelji na razvrščanju in strukturiranju podatkov, kar sta ključna koncepta
pri algoritmih in podatkovnih bazah.
Viri in literatura: Objavljeni učni scenariji projekta RINKO
https://www.rinko.si/sl/ucni-scenariji/
